Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο
Αρχική » Blog » Η αποκαλυπτική συνέντευξη του Πρόδρομου Εμφιετζόγλου στην Ε.Ω. για τα Τέμπη #605

Η αποκαλυπτική συνέντευξη του Πρόδρομου Εμφιετζόγλου στην Ε.Ω. για τα Τέμπη #605

Παρατηρούμε ότι στο Twitter, όπου έχετε μία έντονη δραστηριότητα, ειδικά μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, έχετε προβεί σε σειρά καταγγελιών εις βάρος και της κυβερνήσεως και των προκατόχων της, αλλά και εις βάρος κατασκευαστικών εταιρειών.

Το πρώτο είναι ότι η ευθύνη ενός υφισταμένου καλύπτεται από την ευθύνη του προϊσταμένου. Είναι βασική αρχή διοίκησης. Άρα εάν η ευθύνη είναι ενός υπαλλήλου, καλύπτεται από το διευθυντή. Εάν η ευθύνη είναι ενός υπουργού, καλύπτεται από τον πρωθυπουργό. Αλλά πέραν της θεωρίας να φτάσουμε και στο συγκεκριμένο θέμα. Η ευθύνη είναι του πρωθυπουργού Μητσοτάκη. Διότι αυτός έβαλε ως υπουργό Υποδομών και Μεταφορών έναν άχρηστο άνθρωπο. Ήξερε ότι δεν έχει ικανότητες για αυτή τη δουλειά ο Κώστας Αχιλλέως Καραμανλής, αλλά τον έβαλε επειδή έχει το όνομα.

Επιτέλους σ’ αυτή τη χώρα πρέπει να καταλάβουμε ότι πρέπει να επιλέγονται οι καλοί και οι γνώστες και όχι αυτοί που έχουν το όνομα ή είναι κομματόσκυλα. Αυτή είναι γενική αρχή.

Κάνατε μία ανάρτηση με πολύ σκληρά λόγια για τον κ. Καραμανλή…

Ανέλαβε από το ’19 ο υπουργός Κώστας Αχιλλέως Καραμανλής. Και τι έκανε; Απολύτως τίποτε. Υπήρχαν αναφορές στο γραφείο του. Αναφορές από τους εργαζόμενους, αναφορές από τον ΟΣΕ, αλλά και από τον αρμόδιο της ΤΡΕΝΟΣΕ. Τι έκανε για όλα αυτά; Απολύτως τίποτε.

Όταν του λένε ότι το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας δεν έχει καμία ασφάλεια και τα τρένα περνούν όπως θέλουν κι αυτός δεν συγκινείται και δε λέει, «Για όνομα του Θεού! Στοπ τώρα, να το λύσουμε το θέμα! Να μη σκοτωθεί ο κόσμος»! Αυτό σημαίνει ότι είναι υπεύθυνος για αυτό το δυστύχημα. Δυστύχημα ή έγκλημα; Έγκλημα για μένα! Άρα, ο κύριος υπεύθυνος για αυτό το θέμα είναι ο Κώστας Αχιλλέως Καραμανλή.

Αλλά είναι υπεύθυνος και για κάτι άλλο. Να θυμίσω ότι υπήρχαν δύο εργολαβίες, οι οποίες αφορούσαν ακριβώς τα θέματα αυτά της ασφαλείας των σιδηροδρόμων σε όλο το δίκτυο. Η μία εργολαβία ήταν της εταιρείας ΑΚΤΩΡ με συνεργάτη την ΑΛΣΤΟΜ. Η δεύτερη εταιρεία ήταν η εταιρεία ΤΕΡΝΑ με συνεργάτη το ΘΑΛΗ. Και ερωτάται. Όταν από το ’14 μέχρι το ’20 έμαθε ο Κώστας Καραμανλής ότι δεν έχει γίνει τίποτε. Τι έκανε αυτός; Τι έκανε τέσσερα ολόκληρα χρόνια και γιατί δε φώναξε αυτές τις εταιρείες να τις τσακίσει; Να τους βάλει ρήτρες, να τις αναγκάσει με ειδική πρόσκληση σε δέκα, είκοσι ή τριάντα μέρες να κάνουν αυτά που έπρεπε να κάνουν, ώστε τουλάχιστον σε λίγο χρονικό διάστημα να είχε τακτοποιηθεί αυτό το θέματα από το ’20; Δεν έκανε απολύτως τίποτε. Ούτε τις κάλεσε ούτε ρήτρες τους έβαλε ούτε έκπτωση τους έκανε. Άφηνε τα τραίνα να περνούν χωρίς ασφάλεια, βασιζόμενος στην τύχη. Η τύχη πολλές φορές αργεί, αλλά ποτέ δεν ξεχνά.

Και η κακή η τύχη ήρθε. Και σκότωσε μέχρι στιγμής 60 άτομα, νέα παιδιά πάνω στο άνθος της ηλικίας τους. Νέα κορίτσια 20 ετών, λουλούδια, Ελληνόπουλα. Τα παιδιά μας, το μέλλον μας! Και απλώς παραιτήθηκε; Τι θα πει παραιτούμαι; Παραιτούμαι σημαίνει γλιτώνω; Παρατάω το υπουργείο και γλιτώνω; Όχι κύριε, θα τιμωρηθείς σύμφωνα με τις ευθύνες σου και θα πας φυλακή, διότι εσύ είσαι ο κύριος υπεύθυνος και όχι ο σταθμάρχης της Λάρισας, ο οποίος βέβαια έχει κι αυτός την ευθύνη του και ο άνθρωπος είπε ότι αναλαμβάνει τις ευθύνες του. Δεν είπε «παραιτούμαι κι έφυγα»! Κράτησε μία αντρίκια στάση.

Ποια είναι η γνώμη σας για την επιτροπή που ανακοίνωσε ο κ. Μητσοτάκης;

Εδώ είναι ευθύνη Ντογιάκου. Το θέμα αυτό πρέπει να το αναλάβει ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου. Και επιτέλους να αποδοθεί δικαιοσύνη και να μην συγκαλυφθεί. Διότι πολύ φοβάμαι ότι η δήθεν ανεξάρτητη επιτροπή, την οποίαν ανακοίνωσε ο Μητσοτάκης, καθόλου ανεξάρτητη δε θα είναι. Το πρώτο το μήνυμα το πήραμε, διότι εις αντικατάσταση του Κώστα Αχ. Καραμανλή, έβαλε τον Γεραπετρίτη. Και τι είναι ο Γεραπετρίτης; Αφήνω το ότι αυτός ο κύριος μας είπε ότι μας αρκούν τα 6 μίλια χωρικά ύδατα…

Άρα να υποθέσουμε ότι δεν συμφωνείτε ούτε με αυτήν την επιλογή του πρωθυπουργού;

Ο Γεραπετρίτης είναι γαμπρός του Γουρζή, ο οποίος είναι συνεταίρος – μπορεί να πει κανείς το δεξί χέρι – του Περιστέρη (ΤΕΡΝΑ). Άρα; Έβαλε άνθρωπο του Περιστέρη υπεύθυνο του υπουργείου για να τα συγκαλύψει και να μας κοροϊδεύει; Μέχρι πότε θα κοροϊδεύει αυτός ο Μητσοτάκης τον ελληνικό λαό; Μέχρι πότε; Κάποτε βέβαια πρέπει κι ο ελληνικός λαός να ξυπνήσει και να τον μαυρίσει. Διότι και η κοροϊδία, η παραπληροφόρηση, η προσπάθεια εξαπάτησης… όλα αυτά έχουν ένα όριο.

Η ΕΡΓΟΣΕ φέρει ευθύνες;

Ευθύνη βέβαια έχει και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, ο Χρήστος Μίνης. Ένας άλλος ανίκανος και άχρηστος άνθρωπος, ο οποίος, το μόνο προτέρημα που είχε ήταν ότι ήταν κομματικός φίλος. Ήταν τόσο ανίκανος, ώστε δεν έκανε απολύτως τίποτε. Καθυστερούσε ασύστολα τα έργα, δεν έδινε τίποτε και βέβαια και στο συγκεκριμένο θέμα δεν έκανε απολύτως τίποτε. Κολοσσιαία ευθύνη έχει, διότι η ΕΡΓΟΣΕ ήταν εκείνη η οποία επέβλεπε και έπρεπε να τηρήσει τις δύο συμβάσεις. Και δεν τις τήρησε ούτε αυτή. Και άφηνε 9 χρόνια την ΤΕΡΝΑ και τον ΑΚΤΟΡΑ να παίζουν παιχνίδι, να απαιτούν πρόσθετα χρήματα, να απαιτούν βεβαιώσεις και 9 χρόνια εγκληματικά να αφήνουν τα τραίνα να περνούν.

Οι εταιρείες που εμπλέκονται στους ελληνικούς σιδηροδρόμους;

Βεβαίως, σημαντική ευθύνη έχουν και οι δύο εταιρείες, ο ΑΚΤΩΡ και η ΤΕΡΝΑ, οι οποίες όμως όντας μέσα στο καρτέλ, δεν είχαν κανέναν φόβο ή κανένα πρόβλημα, διότι ήξεραν ότι έχουν πληρωθεί και οι υπουργοί και οι πρωθυπουργοί, ότι μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν, να κλέβουν ασύστολα με την ευλογία και του Μητσοτάκη και του Καραμανλή. Οπότε, πώς να πιέσεις κάποιον με τον οποίον ουσιαστικά έχεις κάνει συνεταιρισμό;

Ποιοι πιστεύετε ότι πρέπει να οδηγηθούν στη δικαιοσύνη;

Πρώτα απ’ όλα ο Μητσοτάκης, δεύτερον ο Καραμανλής, τρίτον ο Πρόεδρος της ΕΡΓΟΣΕ, τέταρτον οι δύο εταιρείες, όλοι αυτοί πρέπει να πάνε σε ειδικό δικαστήριο ή σε ό,τι αποφασίσει ο Ντογιάκος και όχι στη δήθεν ανεξάρτητη ομάδα ελέγχου των γεγονότων, που θα κάνουν Γεραπετρίτης και Μητσοτάκης, όπου εντέχνως θα προσπαθήσουν να ρίξουν την ευθύνη στον κακομοίρη τον Σταθμάρχη.

Ο Σταθμάρχης προηγουμένως ήταν αχθοφόρος, άρα ευθύνονται και οι ανώτεροί του. Πώς έναν αχθοφόρο με δυο μήνες ψευτοδιδασκαλία, τον βάζεις σταθμάρχη στη Λάρισα, που είναι κομβικός σταθμός. Πώς τον βάζεις;

Σ’ αυτήν την αθλιότητα ο Μητσοτάκης είναι υπεύθυνος γιατί κοροϊδεύει τον ελληνικό λαό. Να του θυμίσω που έλεγε ότι θα φροντίσει τους σιδηροδρόμους και ότι θα υπάρχει απόλυτος ασφάλεια. Ο άλλος ο ασήμαντος, ο ανίκανος και άχρηστος Κώστας Αχ. Καραμανλή, επειδή ονομάζεται Καραμανλής νομίζει ότι είναι ο Πάπας. Είναι ένα μηδενικό, το οποίο έχει το μεγάλο βάρος στην πλάτη του να λέγεται Καραμανλής. Ένα μεγάλο βάρος που δεν αντέχει να σηκώσει.

Ποιο θα ήταν το πρώτο που θα κάνατε για το θέμα αυτό, αν είχατε αυτή τη στιγμή την κυβέρνηση στα χέρια σας;

Το πρώτο, το οποίο θα έκανε η Πατριωτική Ένωση θα ήταν να μην επιτρέψει τη διεξαγωγή δρομολογίων χωρίς ασφάλεια. Διότι τότε το έγκλημα θα είναι για τετράκις εις θάνατον.

-Το-

Γραφείο Τύπου

Μετάβαση στο περιεχόμενο